شرکت طراحی سایت مهریاسان

طراحی سایت حرفه ای با تیم متخصص طراحی سایت مهریاسان

شرکت طراحی سایت مهریاسان

طراحی سایت حرفه ای با تیم متخصص طراحی سایت مهریاسان

شرکت طراحی سایت مهریاسان پیشرو در طراحی سایت، طراحی وب سایت، بهینه سازی وب سایت، بازاریابی اینترنتی و همچنین راه اندازی باشگاه مشتریان

پیوندهای روزانه

طراحی وب سایت

سه شنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۳، ۱۰:۲۲ ق.ظ

در این قسمت سعی بر این داریم تا به دو روش کلی طراحی وب سایت بپردازیم و توضیحات جامعی را در این باره ارائه دهیم. 

طراحی وب سایت به دو روش عمده صورت می پذیرد :

1-    طراحی وب سایت با سیستم مدیریت محتوای آماده(CMS) 
2-    طراحی وب سایت اختصاصیطراحی وب سایت

در نوع اول از سیستم های مدیریت محتوای آماده مانند جوملا و وردپرس و دروپال و اپن کارت و... استفاده می شود که هر کدام از این cms ها مزایا و معایب خود را دارند و به منظور خاصی از آنها استفاده می شود. به عنوان مثال از سیستم مدیریت محتوای اپن کارت برای طراحی وب سایت های فروشگاهی استفاده می شود و یا از ورد پرس جهت طراحی وب سایت های شخصی و خبری استفاده می شود.
 مزیت مهم استفاده از سیستم های مدیریت محتوا این می باشد که شما نیازی ندارید که  با برنامه نویسی آشنا باشید و یا قالب را خودتان طراحی کنید. شما به راحتی می توانید از قالب های آماده که به صورت رایگان در فضای اینترنت موجود است استفاده کنید و یا اینکه پلاگین های رایگان را دانلود کنید و پس از آپلود آن در سایت خود از آنها استفاده کنید بدون اینکه کمترین فعالیت برنامه نویسی انجام دهید. به عنوان مثال شما می توانید قسمتی را در وب سایت برای آمار بازدید کنندگان تعبیه کنید و با دانلود پلاگین مورد نظر به راحتی آن را در معرض نمایش بگذارید.
طراحی وب سایت با سیستم های مدیریت محتوای آماده بسیار ساده می باشد اما بیشتر اوقات شما نمی توانید دقیقا کار هایی را انجام دهید که مد نظرتان است زیرا باید بتوانید هسته این cms ها را ویرایش کنید که این کار بسیار دشوار است. ایراد دیگر این cms  ها به روز رسانی آنها می باشد. زمانی که یک نسخه آپدیت شده از سیستم مدیریت محتوای مورد استفاده شما در بازار عرضه شود شما باید به دلایل امنیتی آن را بر روی وب سایت خود اعمال کنید اما در زمان به روز رسانی هسته سایت خود باید قالب و پلاگین ها را نیز آپدیت کنید که این کار ممکن است زمان بر باشد و حتی قالب و یا پلاگین مورد استفاده شما برای نسخه جدید سیستم مدیریت محتوای شما عرضه نشود.
با طراحی وب سایت اختصاصی شما می توانید هر آنچه که نیاز دارید دقیقا به همان شکل در اختیار داشته باشید. اینکه در عرصه وب، سایتی منحصر به فرد با امکانات کاملا اختصاصی داشته باشید برگ برنده ای برای شما در مقابل رقیبان می باشد. فقط کمی به وب سایت های بزرگ و معروف توجه کنید. چه تعداد  از این سایت ها بر روی سیستم مدیریت محتوای آماده می باشند؟ با یک جستجوی راحت به جواب جالبی می رسید.
 همین که شما اطلاعات ساده ای در مورد این تفاوت ها داشته باشید بدون نیاز به جزئیات می توانید تصمیم راحت تری در مورد طراحی وب سایت خود بگیرید.

منبع : طراحی وب سایت مهریاسان

نظرات  (۱)

مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
پاسخ:
متشکرم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی